Current time: 05-07-2024, 11:10 AM Hello There, Guest! (LoginRegister)


Post Reply 
[MORE INFO'S] Add a field when entering the field
Author Message
mafia Offline
Banned

Posts: 170
Joined: May 2008
Post: #1
[MORE INFO'S] Add a field when entering the field
Hello,

So I appeal to you because I have a little intelligence,
Let me explain:

I add a scrolling list with several extensions (.net / .com / .com etc with sub domain eg. C.la etc. ..) at the customer's order at the time of entering the field:

So to summarize I would do this: in the current field between the person is no extension field then a drop down or select it all extensions allowed.

I hope I was clear
Thank you in advance

It was at the command of a user
When you put a plan of accommodation for sale and someone places an order I know if you see where I want to come?

another small question
in terms of housing sold or there can add your domain name field http://www.vous.h2berg.org I would add her in the white box and replace you by my vote by voting.h2berg.org expl demo.h2berg.org I know if you see or I will come
(This post was last modified: 12-07-2009 12:08 PM by gOOvER.)
12-07-2009 02:57 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
kilburn Offline
Development Team
*****
Dev Team

Posts: 2,182
Joined: Feb 2007
Reputation: 34
Post: #2
RE: Add a field when entering the field
Sorry but... what?! I've been unable to understand anything out of your whole message...
12-07-2009 04:48 AM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
gOOvER Offline
Banned

Posts: 3,561
Joined: Jul 2007
Post: #3
RE: Add a field when entering the field
Sorry Mafia, but please write your posts so, that we can understand, what you what. Maybe you can ask one to translate it Wink
12-07-2009 12:02 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
mafia Offline
Banned

Posts: 170
Joined: May 2008
Post: #4
RE: [MORE INFO'S] Add a field when entering the field
Bonjour,

Alors je fais appel à vous parce que j'ai un peu d'intelligence,
Je m'explique:

Je ajouter une liste déroulante avec plusieurs extensions (. Net /. / Com. Com etc avec, par exemple sous-domaine. C.la etc ..) à la commande du client au moment d'entrer sur le terrain:

Donc, pour résumer je ferais ceci: dans le champ en cours entre la personne n'ya pas de champ d'extension, puis une liste déroulante ou sélectionnez toutes les extensions autorisées.

J'espère que j'ai été clair
Merci d'avance

C'est à la commande d'un utilisateur
Lorsque vous placez un plan de logement à vendre et que quelqu'un passe une commande je sais si vous voyez où je veux venir?

une autre petite question
en termes de logement vendu ou il ne peut y ajouter votre champ de nom de domaine http://www.vous.h2berg.org je lui ajouter dans la case blanche et les remplacer par mon vote par voting.h2berg.org demo.h2berg.org explJe sais que si vous voyez ou je viendrai
12-08-2009 02:36 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
se2bass Offline
Development Team - Junior
*****
Dev Team

Posts: 133
Joined: May 2009
Reputation: 7
Post: #5
RE: [MORE INFO'S] Add a field when entering the field
Can someone give a Translation of mafia's Post to us that we could help him ?
12-15-2009 03:20 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Nuxwin
Unregistered

 
Post: #6
RE: [MORE INFO'S] Add a field when entering the field
(12-08-2009 02:36 AM)mafia Wrote:  Bonjour,

Alors je fais appel à vous parce que j'ai un peu d'intelligence,
Je m'explique:

Je ajouter une liste déroulante avec plusieurs extensions (. Net /. / Com. Com etc avec, par exemple sous-domaine. C.la etc ..) à la commande du client au moment d'entrer sur le terrain:

Donc, pour résumer je ferais ceci: dans le champ en cours entre la personne n'ya pas de champ d'extension, puis une liste déroulante ou sélectionnez toutes les extensions autorisées.

J'espère que j'ai été clair
Merci d'avance

C'est à la commande d'un utilisateur
Lorsque vous placez un plan de logement à vendre et que quelqu'un passe une commande je sais si vous voyez où je veux venir?

une autre petite question
en termes de logement vendu ou il ne peut y ajouter votre champ de nom de domaine http://www.vous.h2berg.org je lui ajouter dans la case blanche et les remplacer par mon vote par voting.h2berg.org demo.h2berg.org explJe sais que si vous voyez ou je viendrai

Salut Mafia ;

Peux-tu me dire la même chose dans un français correct. Après, je ferais la traduction en anglais.

Hi Mafia ;

Please, can you say me the same in correct french. After, I'll translate it in english.
12-15-2009 03:41 AM
Quote this message in a reply
mafia Offline
Banned

Posts: 170
Joined: May 2008
Post: #7
RE: [MORE INFO'S] Add a field when entering the field
bonjour

Ajouter un champ lors de la saisie du domaine , C'est lors de la commande d'un utilisateur

http://domaine./orderpanel/index.php?user_id=2

Quand on met un plan d'hébergement en vente et que quelqu'un passe commande je sait pas si tu voit ou je veut en venir ?

merci
(This post was last modified: 03-20-2010 09:49 PM by mafia.)
03-20-2010 09:48 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Nuxwin
Unregistered

 
Post: #8
RE: [MORE INFO'S] Add a field when entering the field
Bonjour ;

Non, j'ai rien compris mais de toutes évidence, le français n'est pas ta langue natale. Le mieux est d'écrire tes messages dans ta langue natale.

Cordialement ;

Translation:

Good morning ;

No, I'm understood nothing but it's an evidence that your native language is not the french, so the better is to write your posts in your native language.

Best regards
03-20-2010 10:41 PM
Quote this message in a reply
Shin Offline
Development Team - Junior
*****
Dev Team

Posts: 162
Joined: Oct 2006
Reputation: 0
Post: #9
RE: [MORE INFO'S] Add a field when entering the field
http://www.isp-control.net/forum/forum-22.html
03-21-2010 06:34 AM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Nuxwin
Unregistered

 
Post: #10
RE: [MORE INFO'S] Add a field when entering the field
(03-21-2010 06:34 AM)Shin Wrote:  http://www.isp-control.net/forum/forum-22.html

??? Sad
03-21-2010 07:51 PM
Quote this message in a reply
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)