Current time: 05-07-2024, 09:01 PM Hello There, Guest! (LoginRegister)


Post Reply 
Er der overhoved liv i Danish Corner
Author Message
BlackMuddler Offline
Newbie
*

Posts: 7
Joined: Mar 2010
Reputation: 0
Post: #7
RE: Er der overhoved liv i Danish Corner
(03-18-2010 02:49 PM)c0urier Wrote:  Skal jeg forstå det som om du vil have din mySQL server kørende på en anden maskine

Det er korrekt.. Vil gerne have 3 MySQL .. De 2 replikere altid og den 3 skal være til fx private host sider.. Derfor ville jeg gerne i ispCP, under oprettelse af nyt domain/bruger, kunne vælge en af 2 mysql instanser.

(03-18-2010 02:49 PM)c0urier Wrote:  Remote backup, via. ftp - Er det ikke smartere selv at lave noget rsync backup til det?

Joe da, men den mulighed har jeg ikke på remote siden.. Kun ftp. Så det er også et stort ønske, at det skulle komme med tiden.

Men generelt vil jeg gerne sige, at man skulle kunne lave det meste via interfacet og ikke skulle nørde med sit linux system.

Er ikke så ung og skrap til disse sager ;-) ..

BlackMuddler
(03-18-2010 06:27 PM)ziclow Wrote:  Kan allerede nu høre at i vist er meget mere teknisk begavet end jeg er på det her Smile

For mit eget vedkommende er jeg ikke så sikker på det..

(03-18-2010 06:27 PM)ziclow Wrote:  Men jeg er vist også bare hvad man kan kalde en hobby ispCP bruger Smile

Det samme her - ikke noget jeg laver penge på. Leger med det og prøver nogle forskellige ting.. I stedet for at spille golf, bruger jeg mine sparepenge og fritid på dette her i stedet. Gør det fordi jeg kan og har muligheden..

Men jo længere frem man kommer med det, så opstår der nogle tanker - det kunne altså være rart, hvis og hvis!...

BlackMuddler
(This post was last modified: 03-18-2010 09:15 PM by BlackMuddler.)
03-18-2010 09:09 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 


Messages In This Thread
RE: Er der overhoved liv i Danish Corner - BlackMuddler - 03-18-2010 09:09 PM

Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)