Current time: 04-17-2024, 02:30 AM Hello There, Guest! (LoginRegister)


Post Reply 
Automatisch registreer script
Author Message
GerbenK Offline


Posts: 3
Joined: Feb 2008
Reputation: 0
Post: #1
Automatisch registreer script
Hallo, omdat ik zelf een webhosting begin, had ik het hostingpanel ispCP in gedachten, maar nu zocht ik nog een automatisch registreer script.

Dus gewoon een formulier wat mensen invullen en dat word dan aangemaakt, en dan krijgen ze mailtjes met hun usernamen en passwords, je weet wel hoe dat gaat enzo..

Maar ik kan het nergens vinden.. heeft iemand van jullie zo'n script?Rolleyes
02-26-2008 10:34 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
mata Offline
French Corner Moderator
*****
Moderators

Posts: 71
Joined: Feb 2007
Reputation: 0
Post: #2
RE: Automatisch registreer script
Hallo gerben,

dit script zal niemand je geven, dit is iets die een webhosting firma gebruikt, dit makt geen deel uit van de software.

maar ik kan je wel vertellen dat de webinterface van vhcs de data in mysql wegschrijft, dus als jij een scriptje maakt om die gegevens erin te plaatsten en dan het mailtje te zenden dan kan dat wel.

je kan niet verwachten dat deze community meer geeft dan wat er al is.

je kunt mss wat how-to's vertalen, mee werken aan dit project en niet enkel dingen verwachten en vragen.

hoop dat dit duidelijk was.

Mata
04-04-2008 02:33 AM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Gleno0h Offline
Junior Member
*

Posts: 19
Joined: Nov 2009
Reputation: 0
Post: #3
RE: Automatisch registreer script
(02-26-2008 10:34 PM)GerbenK Wrote:  Hallo, omdat ik zelf een webhosting begin, had ik het hostingpanel ispCP in gedachten, maar nu zocht ik nog een automatisch registreer script.

Dus gewoon een formulier wat mensen invullen en dat word dan aangemaakt, en dan krijgen ze mailtjes met hun usernamen en passwords, je weet wel hoe dat gaat enzo..

Maar ik kan het nergens vinden.. heeft iemand van jullie zo'n script?Rolleyes

Zo heel moeilijk is dat niet, als ik tijd heb zou ik het best willen maken, maar ik zit nu eenmaal in tijdnood haha.

Volg een tutorial over veilige login's scripten, bekijk daarna de code's van ispcp, je ziet het vanzelf wel Wink
11-19-2009 03:48 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
LamonicaLane Offline


Posts: 2
Joined: Oct 2011
Reputation: 0
Post: #4
RE: Automatisch registreer script
I admire your web page , it has of lot of information. You just got a perennial visitor of this site!



------------------------
dexter seasons 1-5
gossip girl seasons 1-4
10-26-2011 05:24 PM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)