Hallo allemaal, ik hoop dat iemand me kan helpen met het volgende.
Ik krijg van mijn user heel vaak de volgende email geforward nadat ze contact hebben gehad met een klant.
Ik weet dat het officieel geen probleem aan mijn serverzijde is, maar de organisatie waarvan de emails afkomen weigeren me te werken het en het gaat om reisboekeren welke verstuurd worden naar ons.
riks@btts.nl en *.webreizen.nl is onze server, waar corendon is het andere bedrijf.
wat ik zie is dat onze server gewoon antwoord dat de helo and de hostname niet overeen komen en daarom de email weigert.
Iemand enig idee hoe ik dit kan uitzetten / aanpassen zodat de email wel word geaccepteerd?
Code:
<riks@btts.nl>: host btts.nl[77.61.115.2] said: 550 5.7.1 <riks@btts.nl>:
Recipient address rejected: Mail appeared to be SPAM or forged. Ask your
Mail/DNS-Administrator to correct HELO and DNS MX settings or to get
removed from DNSBLs; MTA helo: mail.corendon.nl, MTA hostname:
42-88-dsl.infopact.nl[84.35.88.42] (helo/hostname mismatch) (in reply to
RCPT TO command)
<riks@webreizen.nl>: host mail.webreizen.nl[77.61.115.2] said: 550 5.7.1
<riks@webreizen.nl>: Recipient address rejected: temporarily blocked
because of previous errors - retrying too fast. penalty: 30 seconds x 0
retries. (in reply to RCPT TO command)