Current time: 12-03-2021, 07:22 PM Hello There, Guest! (LoginRegister)


Post Reply 
[ROZWIĄZANY]Mail forwarding podwójnie?
Author Message
Alex Joe Offline
Junior Member
*

Posts: 72
Joined: Oct 2007
Reputation: 0
Post: #1
[ROZWIĄZANY]Mail forwarding podwójnie?
Czy wy też to macie? Przy ustawieniu przekierowania na inny adres email przekierowuje tak, że odbiorca końcowy otrzymuje 2 razy tą samą wiadomość. Wersja ispCP 1.0.0.

Proszę o pilną odpowiedź, bo jeśli tak jest u innych, trzeba to poprawić.
(This post was last modified: 10-23-2009 01:08 AM by Alex Joe.)
04-24-2009 02:42 PM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
bispawel Offline


Posts: 2
Joined: Sep 2009
Reputation: 0
Post: #2
RE: Mail forwarding podwójnie?
no dobra a jeżeli u mnie mimo włączenia przekierowania taki mail nie jest przekierowywany...? tylko dochodzi na adres na który wysyłał nadawca...

ispcp 1.0.0 - debian etch
09-17-2009 12:20 AM
Find all posts by this user Quote this message in a reply
Alex Joe Offline
Junior Member
*

Posts: 72
Joined: Oct 2007
Reputation: 0
Post: #3
RE: Mail forwarding podwójnie?
W wersji 1.0.2 sprawdziłem wszystko jeszcze raz. Wszystko działa ok.
Dla szukających błędu wyjaśniam (już chyba to gdzieś pisałem) - są dwa rodzaje przekierowań.

Jeśli przy zakładaniu konta pocztowego (np. test1@domena1.pl) zostawiamy zaznaczoną opcję "Zwykła poczta" i zaznaczamy "Przekierowanie poczty" oraz wpisujemy w polu obok adres email, na który ma dojść przekierowana poczta (np. test2@domena2.pl) efekt jest taki: mail przychodzi na obydwie skrzynki - test1@domena1.pl i test2@domena2.pl.
Jest to zwykły forward.

Jeśli przy zakładaniu konta pocztowego test1@domena1.pl nie zaznaczymy opcji "Zwykła poczta" - wówczas zakładamy alias pocztowy, zresztą od razu widać, że pola "Hasło" i "Powtórz hasło" stają się nieaktywne. Musimy teraz zaznaczyć opcję "Przekierowanie poczty" i w pole obok wpisujemy mail docelowy, w naszym przypadku test2@domena2.pl. Efekt? Mail wysłany na test1@domena1.pl zostaje od razu przekierowywany na test2@domena2.pl, a wiadomości email nie są w żaden sposób gromadzone czy przechowywane na adresie test1@domena1.pl.

Problem uważam za definitywnie ROZWIĄZANY!

Pozdrawiam
10-23-2009 01:07 AM
Visit this user's website Find all posts by this user Quote this message in a reply
Post Reply 


Forum Jump:


User(s) browsing this thread: 1 Guest(s)